SORTIDA PALMA AQUARIUM 1r i 2n Ed. PRIMÀRIA
El proper dia 26, els cursos de 1r i 2n de Primària, aniran a visitar l'aquari de Palma. El desplaçament serà en autocar privat. Vos pregam ens deixeu els alumnes a l’aturada de bus que hi ha devora l’estació del tren de Sóller (carrer Eusebi Estada) a les 9:00h. Finalitzada la sortida tornarem al centre on podreu recollir els vostres fill/es amb l’horari habitual (14:00h). Gràcies!
