PASTA DE SAL A 4t DE PRIMÀRIA
Avui hem fet treballs manuals amb els alumnes de 4t de primària. Una activitat sensorial que ha consistit a fer pasta de sal per crear figures decoratives. No només ens ho hem passat genial jugant lliurement, sinó que també hem après a donar-li una altra utilitat a materials totalment naturals. Feu clic aquí per veure el vídeo.
